Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

dm green city open obilježit će Dan planeta Zemlje

dm (1)
Foto: dm
1/6
PR
Autor
PR članak
06.04.2012.
u 11:34

Gotovo 800.000 građana odreklo se plastične vrećice prilikom kupnje u dm-u

Na jučerašnjoj konferenciji za medije organizatori dm green city projecta predstavili su aktivnosti koje u 2012., Međunarodnoj godini energetske učinkovitosti, poklanjaju građanima u cilju podizanja ekološke osviještenosti i odgovornosti. Idejni začetnik dm green city projecta Marko Lasić Nered najavio je prvi u nizu događanja - svečano otvaranje dm green city projecta na Dan planeta Zemlje, u subotu 21.04. 2012. na Cvjetnom trgu sa početkom u 10 sati gdje posjetitelje očekuje bogati zabavno edukativan program, uz radionice i nagrade za cijelu obitelj.

˝Na Cvjetnom ćemo također upoznati građane s našom već tradicionalnom akcijom „Zeleni korak“, akcijom prikupljanja starog papira i plastičnih vrećica. Ovogodišnja akcija upravo traje i veoma smo zadovoljni odazivom osnovnih i srednjih škola, naši najmlađi izuzetno su angažirani u prikupljanju starog papira i plastičnih vrećica. Predstavnici pet škola najuspješnijih u akciji bit će pozvani na svečanu dodjelu dm green city nagrada gdje će im biti uručena nagrada i priznanje za njihov angažman i postignuća u zaštiti okoliša, uz bogate nagrade pokrovitelja.˝ najavio je Marko Lasić Nered.

Dario Klemar, prokurist u dm-u, podsjetio je kako su ekološke aktivnosti u dm-u krenule već u ožujku od kada se čak 792.406 građana odreklo trajnih vrećica prilikom kupnje, a više od 111.000 kupaca u dm-u je odabralo trajnu torbu kao ekološki čistu alternativu za kupnju. Kupnjom platnene torbe u dm-u izravno su doprinijeli ostvarenju donacije za akciju „Zeleni Korak“. U sklopu akcije „Zeleni korak“ u 2011., osnovne i srednje škole prikupile su čak 370 tona starog papira i time spasile 1224 m3 hrvatskih šuma. Ovogodišnja akcija „Zeleni korak“ upravo traje, a predstavnicima pet najuspješnijih škola dm će, zahvaljujući prihodima od prodanih platnenih vrećica, donirati uređaj „Krijesnica“, nagrađivani izvorni hrvatski proizvod koji omogućuje uštedu električne energije veću od 50 posto, pruža osvjetljenje koje je najbliže sunčevom svjetlu i potpuno je zdravo za oči.

Također, PBZ Card kao partner projekta, obilježavajući 40. rođendan American Expressa u Hrvatskoj, nagrađuje pobjednike akcije „Zeleni korak“ jednodnevnim izletom u jedan od hrvatskih parkova prirode u organizaciji turističke agencije Jumbo Travel Services. ˝Ekološko promišljanje poslovanja za kompanije poput nas izrazito je bitno. Opseg naših godišnjih produkcija poprilično je velik te s ponosom ističemo da u svom poslovanju koristimo isključivo certificirani ekološki papir, a dobavljače odabiremo prema ekološkim kriterijima. Dakle, imamo priliku utjecati na okoliš i očuvanje prirodnih bogatstava te na taj način, nadam se, biti i pozitivan primjer našim korisnicima, poslovnim partnerima i cjelokupnoj zajednici˝, istaknuo je gospodin Mario Jurišić, član Uprave PBZ Carda.

U dm green city project aktivno se uključila i kompanija Schrack d.o.o., kao kompetentan partner za elektrotehniku i to za sve korisnike na području razvoda električne energije niskog napona, s naglaskom na brzim punjačima za električne automobile.˝Prepoznali smo dm green city project 2012 te upravo dm green city tour kao izuzetno društveno odgovorno događanje kojemu je za cilj razviti osjećaj javnosti i građana da je vrijeme ekološki čistih i energetski učinkovitih elektroautomobila došlo i u Hrvatsku.˝ naglasio je gospodin Josip Zdenković, predsjednik kompanije Schrack.

U ime Ministarstva za zaštitu okoliša i prirode snažnu podršku projektu pružila je gospođa Branka Pivčević Novak, načelnica u Upravi za zaštitu okoliša i održivi razvoj pri Ministarstvu zaštite okoliša i prirode, istaknuvši kako projekt kroz mjere zaštite okoliša promiče načelo održivog razvitka, razvija društveno odgovorno poslovanje i potiče angažman građana te promovira promjenu životnog stila i energetsku učinkovitost.

Konferencija za medije ugostila je i brojne poznate osobe poput Martine Vrbos, Remi, Ines Preindl, Maria Petrekovića, Ivane Banfić, Korane Gvozdić, Damira Hoyke, Elle Dvornik, Zorana Aragovića, Adrijane Dejanović i ostalih koji će aktivnim uključivanjem u predviđene aktivnosti podržati projekt. Posjetitelji dm green city opena na Cvjetnom trgu 21.4. tako će moći pohađati rekreacijske radionice sa poznatim hrvatskim trenerima, naučiti zdrave kulinarske tajne, upoznati se sa prednostima prirodne kozmetike ili jednostavno uživati i pridružiti se plesnim i pjevačkim nastupima.

dm green city project nastavit će se odvijati i tijekom svibnja i lipnja te obilježiti Dan zaštite prirode ekološkom modnom revijom i Dan očuvanja okoliša dm ženskom utrkom, a kruna projekta je dodjela dm green city nagrada kojom se odaju priznanja najistaknutijim pojedincima i kompanijama na polju ekološkog angažmana, sa ciljem senzibiliziranja i poticanja građana na aktivno sudjelovanje u zaštiti okoliša.

Uz sve to dm je za svoje kupce pripremio i posebno iznenađenje. U skladu s ekološki odgovornim porukama koje građanima ovim projektom želi poslati, dm je u travnju organizirao nagradnu igru u kojoj mogu osvojiti hibridni automobil – Hondu Insight 1.3 Comfort, ali i 142 dm green city ženska bicikla. Na ovaj način dm želi građanima ponuditi alternativu, ukazati na ekološki odgovorne načine prijevoza te važnost energetske učinkovitosti i smanjenja emisije CO2. Svaki kupac koji u dm-u od 1. do 30. travnja kupi označene proizvode odabranih brendova, automatski sudjeluje u nagradnoj igri.

Više informacija od dm green city projectu i detaljan raspored dm green city opena na Cvjetnom trgu potražite na http://www.dmgreencity.com/

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?